Lucie Prokopová

Bakalářská práce

Analýza reklamní kampaně firmy Procter&Gamble

Analysis of advertising campaign of Procter & Gamble
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prokázaní znalosti společnosti Procter&Gamble a prokázání znalosti reklamní kampaně "Děkuji, maminko". Zároveň z průzkumu vyvodit a vyhodnotit závěry. První část bakalářské práce se soustředí na teoretická východiska, která jsou věnována hlavně marketingovému mixu, mikroprostředí, makroprostředí, definování reklamy, reklamní kampani, segmentaci trhu a metodám sběru informací …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to demonstrate the knowledge of Procter&Gamble company, as well as knowledge of advertising campaign "Thank You, Mom.". Concurrently, the results of the research shall be analyzed and evaluated. First part of the paper focuses on theoretical background, in particular marketing mix, micro and macro environment, advertisement and advertising campaign definitions, market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: David Müller

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60820

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management