Analýza reklamní kampaně firmy Procter&Gamble – Lucie Prokopová
Lucie Prokopová
Bakalářská práce
Analýza reklamní kampaně firmy Procter&Gamble
Analysis of advertising campaign of Procter & Gamble
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prokázaní znalosti společnosti Procter&Gamble a prokázání znalosti reklamní kampaně "Děkuji, maminko". Zároveň z průzkumu vyvodit a vyhodnotit závěry. První část bakalářské práce se soustředí na teoretická východiska, která jsou věnována hlavně marketingovému mixu, mikroprostředí, makroprostředí, definování reklamy, reklamní kampani, segmentaci trhu a metodám sběru informací …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to demonstrate the knowledge of Procter&Gamble company, as well as knowledge of advertising campaign "Thank You, Mom.". Concurrently, the results of the research shall be analyzed and evaluated. First part of the paper focuses on theoretical background, in particular marketing mix, micro and macro environment, advertisement and advertising campaign definitions, market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60820
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: David Müller
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60820
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Návrh efektivního komunikačního mixu na základě reklamní kampaně
Jindřich Skrip