Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele – Tereza Čábelová
Tereza Čábelová
Bachelor's thesis
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
The influence of the e-shop brand image on purchase behavior
Abstract:
Cílem práce je zjistit jak značka e-shopu ovlivňuje kupní chování spotřebitele a zároveň jak spotřebitelé vnímají značku e-shopu Alza.cz. Dílčím cílem je zjistit, jaké jsou klíčové faktory, které ovlivňují kupní chování spotřebitele V literární rešerši jsou charakterizovány jednotlivé kapitoly, zabývající se marketingovým prostředím společnosti, značkou, marketingovou strategií a komunikací. Dále …moreAbstract:
The aim of the thesis is to find out how the brand of the e-shop influences the consumer's buying behaviour and also how consumers perceive the brand of the e-shop Alza.cz. In the theoretical part of the thesis the individual chapters are characterized on the basis of a comparison of relevant expert sources. In the first part of the literature search the marketing environment of the company is characterized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Jan Huml
- Reader: Kristýna Zychová, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČÁBELOVÁ, Tereza. \textit{Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/vm611u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Zuzana Morkesová -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Politické výzkumy a problematika volebního chování z pohledu marketingové komunikace
Denisa Maňasová -
Chování spotřebitele při nákupu lyžařských permanentek u vybrané společnosti
Klára Gašparíková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights