Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie – Bc. Adriana Sadílková
Bc. Adriana Sadílková
Master's thesis
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na věrnostní programy jako klíčovou součást marketingové strategie, jmenovitě na věrnostní program Clubcard maloobchodního řetězce Tesco. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity věrnostního programu Clubcard. Konkrétně, zda členové tohoto věrnostního programu utratí v obchodě Tesco průměrně více peněz než zákazníci, kteří členy věrnostního programu nejsou …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the use of loyalty program as one of the key parts of a retail chain’s marketing strategy. In particular, it examines Tesco’s Clubcard Loyalty Program. The first aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the Clubcard loyalty program. It will be evaluated whether the members of the program on average spend more money in Tesco stores than customers without the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t6o47/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane