Josef Cach
Bachelor's thesis
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Brand identity design for Biatlon do obýváku
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem brand identity pro firmu v oblasti na pomezí sportovních potřeb a hraček. Produkt „Biatlon do obýváku“, pro který je tato bakalářská práce určena, posledních jedenáct měsíců ve svém oboru dobývá český trh hraček a amatérských sportovních pomůcek, a proto se rozhodl prorazit i na trhy zahraniční. V teoretické části se autor věnuje definici základních pojmů z hlediska …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the design of a brand identity for a company in the field somewhere in between sports equipment and toys. The product „Biatlon do obýváku“, for which this bachelor thesis is intended, has been conquering the czech market of toys and amateur sports equipment in its field for the last eleven months, and therefore the owners decided to break into foreign markets as well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83307
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Margarita Antsifirova
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83307
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova