Veronika MAŠEJOVÁ

Bachelor's thesis

Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka

Communication Plan for a New Product Line Launch of the Česká zbrojovka Company
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení komunikačního plánu pro zavedení nové produktové řady na trh, prostřednictvím teoretických poznatků získaných během studia. V teoretické části jsou vysvětleny marketingové pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se zabývá aplikováním teoretických poznatků do praxe. Cílem práce je navrhnout vhodnou kombinaci komunikačních nástrojů a pomoci tak …viac
Abstract:
Subject of this bachelor thesis is assembly of communication plan for introduction of new product type to the market, by means of theoretical knowledge acquired during the studies. In theoretical part are explained marketing terms dealing with given issue. Practical part deals with applying of theoretical knowledge to practise. Goal of this thesis is to suggest suitable communication instruments and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAŠEJOVÁ, Veronika. Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe