Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka – Veronika MAŠEJOVÁ
Veronika MAŠEJOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka
Communication Plan for a New Product Line Launch of the Česká zbrojovka Company
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení komunikačního plánu pro zavedení nové produktové řady na trh, prostřednictvím teoretických poznatků získaných během studia. V teoretické části jsou vysvětleny marketingové pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se zabývá aplikováním teoretických poznatků do praxe. Cílem práce je navrhnout vhodnou kombinaci komunikačních nástrojů a pomoci tak …viacAbstract:
Subject of this bachelor thesis is assembly of communication plan for introduction of new product type to the market, by means of theoretical knowledge acquired during the studies. In theoretical part are explained marketing terms dealing with given issue. Practical part deals with applying of theoretical knowledge to practise. Goal of this thesis is to suggest suitable communication instruments and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠEJOVÁ, Veronika. \textit{Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vmfw0q/.
Jak správně citovat práci
MAŠEJOVÁ, Veronika. Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová