METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE – Mgr. Bc. Renata GEHRINGER
Mgr. Bc. Renata GEHRINGER
Diplomová práce
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
METHODS OF CRITICAL THINKING IN LESSONS OF ETHICAL EDUCATION AND CHRISTIANITY AT A SECONDARY SCHOOL
Anotace:
Diplomová práce "Metody vedoucí k rozvoji kritického myšlení ve výuce etické výchovy a křesťanství na střední škole" pojednává o využití aktivačního přístupu a metod ve výuce etiky a křesťanství na střední škole. Cílem této práce je ukázat alternativní přístup ke vzdělávacímu procesu. Ačkoli je v současné době kritické myšlení uváděno jako cíl vzdělávání, tento cíl nebyl dosud dosažen. Práce je rozdělena …víceAbstract:
The diploma thesis "Methods leading to the development of critical thinking in the teaching of ethical education and Christianity in high school" discusses the use of activation approach and methods in teaching ethics and Christianity in secondary school. The aim of this thesis is to show an alternative approach to the education process. Although critical thinking has often been currently cited as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Dr. Rudolf Smahel, Th.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GEHRINGER, Renata. \textit{METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/vmlnne/.
Jak správně citovat práci
GEHRINGER, Renata. METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE . Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teologie / Teologické nauky
Práce na příbuzné téma
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Vztah žáků prvních ročníků středních škol v Přerově ke kritickému myšlení a hodnocení informačních zdrojů
Petr KONEČNÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva