Rozvíjení emoční inteligence žáků základní školy v hodinách anglického jazyka – Miluše ŠPRINGLOVÁ
Miluše ŠPRINGLOVÁ
Diplomová práce
Rozvíjení emoční inteligence žáků základní školy v hodinách anglického jazyka
Developing emotional intelligence of primary school learners during English lessons
Anotace:
Diplomová práce se zabývá emoční inteligencí a jejím rozvojem při výuce anglického jazyka v 7. ročníku ZŠ. Zaměřuje se na posilování emoční inteligence pomocí aktivit, které rozvíjejí ústní projev žáků, zejména úroveň jejich komunikace a schopnost vyjádřit osobní pocity a myšlenky. Na základě odborné literatury, která se věnuje tématu emoční inteligence a výuce ústního projevu v anglickém jazyce, analyzuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with emotional intelligence and its development during English lessons at a secondary school (pupils aged 12 - 13). It focuses on deepening of emotional intelligence by activities developing pupil's speaking skills, especially their level of communication and capability to express their feelings and thoughts. Based on the literature in the field of emotional intelligence and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 12. 2009
- Vedoucí: Mgr. Radmila Perclová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPRINGLOVÁ, Miluše. \textit{Rozvíjení emoční inteligence žáků základní školy v hodinách anglického jazyka}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/vomfbh/.
Jak správně citovat práci
ŠPRINGLOVÁ, Miluše. Rozvíjení emoční inteligence žáků základní školy v hodinách anglického jazyka. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Komunikace mezi ošetřujícím personálem a pacienty s neurogenními poruchami komunikace
Jana Bohuslavová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev