Strategická analýza společnosti Bontonfilm promotions s r.o. – Jiří Maturkanič
Jiří Maturkanič
Diplomová práce
Strategická analýza společnosti Bontonfilm promotions s r.o.
Strategic analysis of Bontonfilm promotions s r.o.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na společnost Bontonfilm promotions s r.o., která se zabývá prodejem reklamních předmětů. Společnost vznikla teprve v roce 2014 a dostupné informace jsou tak pouze za první rok podnikání. Strategická analýza se zabývá komplexním zhodnocením zvolené společnosti a návrhem konkrétní, budoucí strategie společnosti pro rok 2017. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou část …víceAbstract:
This master thesis is focused on a company called Bontonfilm promotions s r.o. The company is mainly interested in sales of promotional products and have been founded by the end of the year 2014. Only one year of relevant information about the company were available. Strategic analysis of the company evaluates and proposes a strategy of the company for year 2017. The thesis is divided into theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva