Bc. Lucie Lorencová

Diplomová práce

Efektivita slevových kódů v marketingové komunikaci

Effectivity of promotion codes in marketing communications
Anotace:
Cílem této diplomové práce je formulovat doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci v dané společnosti na základě analýzy vlivu slevových kódů na chování spotřebitelů v rámci retenčních kampaní. V teoretické části jsou definovány pojmy spjaté s retenční marketingovou komunikací a slevovými kódy. Praktická část navazuje analýzou napříč vybranými kampaněmi za užití A/B testování standardní komunikace …více
Abstract:
The diploma thesis aims to formulate recommendations for effective marketing communication in a given company based on the analysis of the influence of promotion codes on consumer behavior in retention campaigns. The theoretical part defines concepts related to retention marketing communication and promotion codes. The practical part follows with an analysis conducted across selected campaigns using …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management