Efektivita slevových kódů v marketingové komunikaci – Bc. Lucie Lorencová
Bc. Lucie Lorencová
Diplomová práce
Efektivita slevových kódů v marketingové komunikaci
Effectivity of promotion codes in marketing communications
Anotace:
Cílem této diplomové práce je formulovat doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci v dané společnosti na základě analýzy vlivu slevových kódů na chování spotřebitelů v rámci retenčních kampaní. V teoretické části jsou definovány pojmy spjaté s retenční marketingovou komunikací a slevovými kódy. Praktická část navazuje analýzou napříč vybranými kampaněmi za užití A/B testování standardní komunikace …víceAbstract:
The diploma thesis aims to formulate recommendations for effective marketing communication in a given company based on the analysis of the influence of promotion codes on consumer behavior in retention campaigns. The theoretical part defines concepts related to retention marketing communication and promotion codes. The practical part follows with an analysis conducted across selected campaigns using …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u34f5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane