Kreativní koncept internetové marketingové komunikace pro módní značku Annalog – Bc. Veronika Benešová
Bc. Veronika Benešová
Master's thesis
Kreativní koncept internetové marketingové komunikace pro módní značku Annalog
Creative Concept of Internet Marketing Communication for Annalog Fashion Brand
Abstract:
Tato diplomová práce představuje internet jako nástroj marketingu a obchodu. Je zaměřena na současné trendy internetové marketingové komunikace a nízkonákladové možnosti propagace značky na internetu. Práce zdůrazňuje význam kreativity, vizuální identity a sociálních sítí. Text je zaměřen na internetovou komunikaci v rámci módního trhu a poznatky z něj jsou následně využity k návrhu kreativního konceptu …moreAbstract:
This thesis presents the Internet as a tool of marketing and sales. It focuses on current trends in Internet Marketing Communications and low cost branding options on the Internet. The work highlights the importance of creativity, visual identity and social networks. Text is focused on Internet communications within the fashion market and findings are used to draft creative koncept of Internet Marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k9zch/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠOVÁ, Veronika. \textit{Kreativní koncept internetové marketingové komunikace pro módní značku Annalog}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/vpnhmt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém