Lucie KRÁLOVÁ

Bakalářská práce

Marketing prodeje notebooků v České republice

Marketing of laptop sales in the Czech Republic
Anotace:
Předmětem předkládané práce je marketing prodeje notebooků v České republice. Cílem práce je analýza a srovnání marketingových strategií vybraných výrobců na českém trhu a jejich účinnost ve vztahu k cílové skupině vysokoškolských studentů. Konkrétně je práce orientována na studenty FSE v Ústí n/L. V teoretické části této práce je zdráceným uceleným pzůsobem popsána oblast marketingu a marketingových …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of laptop brands in tho Czech market. The goals are to analyze and compare the marketing strategies of the selected producers in the Czech market with the special focus on the group of university students. For the purposes of the work the students of FSE UJEP were taking into the consideration. In the theoretical overview the work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁLOVÁ, Lucie. Marketing prodeje notebooků v České republice. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická