Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu – Tetjana Tonkonoh
Tetjana Tonkonoh
Bakalářská práce
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Social media - an online store marketing promotion tool
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat sociální sítě a jejich nástroje k propagaci internetového obchodu. Práce se především zaměřuje na Instagram, Youtube a Facebook. Praktická část popisuje, jak jednotlivé sociální sítě a jejich nástroje využívat pro dosažení nastavených cílů. Práce je především přínosná pro začínající internetové obchody.Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze social media and their tools to promote e-commerce business. The thesis mainly focuses on Instagram, Youtube and Facebook. The practical part describes how to use these social media and their tools to achieve set goals. The thesis is mainly useful to starting online stores.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/p6t9v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Svobodová, BBus (Hons)
- Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout