Tetjana Tonkonoh

Bakalářská práce

Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu

Social media - an online store marketing promotion tool
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat sociální sítě a jejich nástroje k propagaci internetového obchodu. Práce se především zaměřuje na Instagram, Youtube a Facebook. Praktická část popisuje, jak jednotlivé sociální sítě a jejich nástroje využívat pro dosažení nastavených cílů. Práce je především přínosná pro začínající internetové obchody.
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze social media and their tools to promote e-commerce business. The thesis mainly focuses on Instagram, Youtube and Facebook. The practical part describes how to use these social media and their tools to achieve set goals. The thesis is mainly useful to starting online stores.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Bc. Alena Svobodová, BBus (Hons)
  • Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku