Analýza marketingového mixu spoločnosti ST. NICOLAUS - trade, a.s. – Kristína Poláková
Kristína Poláková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu spoločnosti ST. NICOLAUS - trade, a.s.
The Analysis of the marketing mix of the company ST. NICOLAUS - trade, Inc.
Abstract:
This thesis analyses the marketing mix of ST. Nicolaus - Trade, PLC, a company whose primary business is the sale of alcoholic spirits. The work is divided into three chapters. It contains 13 pictures, 12 graphs, 3 tables and 18 annexes. Chapter one outlines theory and methodology to explore key marketing mix principles as they relate to ST. Nicolaus - Trade, PLC. Building on this, Chapter two begins …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce bola analýza marketingového mixu spoločnosti ST. Nicolaus – trade, a.s., ktorej hlavným zameraním je predaj alkoholických nápojov. Práca je rozdelená do troch častí. Obsahom je 13 obrázkov, 12 grafov, 3 tabuľky a 18 príloh. V prvej teoreticko-metodologickej časti sme detailne špecifikovali nástroje marketingového mixu popisom produktu, ceny, distribúcie a marketingovej komunikácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6352/vsh_b_b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁKOVÁ, Kristína. \textit{Analýza marketingového mixu spoločnosti ST. NICOLAUS - trade, a.s.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vqihfg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová