Sára Pištorová

Diplomová práce

Vliv vzdělání spotřebitele na vnímání greenwashingu

The influence of consumer’s education on greenwashing perception
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem greenwashingu v marketingové komunikaci společností. Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat, jakým způsobem se liší vnímání tohoto fenoménu mezi různě vzdělanými spotřebiteli. Teoretická část práce je zaměřena na představení konceptu zeleného marketingu, vymezení greenwashingu a výstupů zahraničních studií týkajících se jeho způsobu vnímání spotřebiteli …více
Abstract:
This master‘s thesis is focused on the topic of greenwashing in marketing communication. The main aim of this thesis is to identify how the perception of this phenomenon differs between differently educated consumers. The theoretical part provides a comprehensive overview of the green marketing concept, 
the definition of greenwashing and the findings of foreign studies regarding consumer perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Zuzana Chytková
  • Oponent: Jaroslav Pašmik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81449