Vliv vzdělání spotřebitele na vnímání greenwashingu – Sára Pištorová
Sára Pištorová
Diplomová práce
Vliv vzdělání spotřebitele na vnímání greenwashingu
The influence of consumer’s education on greenwashing perception
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem greenwashingu v marketingové komunikaci společností. Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat, jakým způsobem se liší vnímání tohoto fenoménu mezi různě vzdělanými spotřebiteli. Teoretická část práce je zaměřena na představení konceptu zeleného marketingu, vymezení greenwashingu a výstupů zahraničních studií týkajících se jeho způsobu vnímání spotřebiteli …víceAbstract:
This master‘s thesis is focused on the topic of greenwashing in marketing communication. The main aim of this thesis is to identify how the perception of this phenomenon differs between differently educated consumers. The theoretical part provides a comprehensive overview of the green marketing concept, the definition of greenwashing and the findings of foreign studies regarding consumer perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81449
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Jaroslav Pašmik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81449
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Zelený marketing
Adéla Vodičková -
Green marketing
Michael Lerch -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová