Customer Loyalty Management Using Data Clustering – Srimathi Ravisankar, B.Tech.
Srimathi Ravisankar, B.Tech.
Master's thesis
Customer Loyalty Management Using Data Clustering
Abstract:
Customer data loyalty management is becoming a more essential source of advantage for businesses as the market becomes more competitive. Existing churn prediction algorithms, however, cannot operate well when dealing with huge data in the sector. Furthermore, decision-makers are constantly confronted with sloppy operational management. To address these issues, the semantic-driven subtractive clustering …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Tomáš Macák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Názov
Vložil
Vložené
Práva