Anglofonní reálie jako marketingový produkt – Mariia Berezenska
Mariia Berezenska
Bakalářská práce
Anglofonní reálie jako marketingový produkt
Anglophone realia as a marketing product
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou strategií marketingu královské rodiny Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Zaměřuje se na prezentaci královské rodiny jako marketingového produktu prostřednictvím veřejných událostí, charitativních aktivit, mediální prezentace a využití moderních komunikačních kanálů. Analyzuje, jaké strategie a techniky používá královská rodina k propagaci …víceAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on analyzing the marketing strategies of the royal family of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. It examines the presentation of the royal family as a marketing product through public events, charitable activities, media representation, and the use of modern communication channels. The study analyzes the strategies and techniques employed by the royal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Kristýna Dobiášová, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna
Název
Vložil
Vloženo
Práva