Marketingová komunikace Moravskoslezského kraje – Bc. Nikola Smištíková
Bc. Nikola Smištíková
Master's thesis
Marketingová komunikace Moravskoslezského kraje
Marketing communication of the Moravian-Silesian region
Anotácia:
Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci Moravskoslezského kraje a dále navrhnout opatření pro zlepšení této marketingové komunikační strategie. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení marketingové komunikace doplněno …viacAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the Moravian-Silesian region and to propose measures to improve this marketing communication strategy. Available secondary data as well as primary data should be used for the thesis. The thesis will define the theoretical basis of the researched issues, the characteristics of the researched subject, practical evaluation of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/nqbod/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Moravskoslezského kraje
Petra Škvárová -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová