Využití guerilla marketingu v automobilovém průmyslu – Karel Šůra
Karel Šůra
Master's thesis
Využití guerilla marketingu v automobilovém průmyslu
Application of guerrilla marketing in automotive industry
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na využití trendu guerilla marketinguv automobilovém průmyslu. Cílem této diplomové práce je analýza guerilla marketingu jako takového a následný rozbor již realizovaných kampaní z automobilového odvětví, který napoví, zda je tento způsob propagace pro automobilový průmysl dostatečně vhodný.Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou …viacAbstract:
This dissertation aims at application of guerilla marketing in automotive industry. The main purpose of the thesis is the analysis of guerilla marketing as such and following analysis of already implemented campaigns from the automotive industry. This study should determine whether is this way of promotion suitable for the automotive industry.The thesis is divided into theoretical, practical part and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková
Názov
Vložil
Vložené
Práva