Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s. – Bc. Alexandra Janoušková
Bc. Alexandra Janoušková
Master's thesis
Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Telefónica O2 Czech Republic and Corporate Social Responsibility
Abstract:
Abstrakt Diplomová práce se věnuje problematice společensky odpovědného chování firem. Aktivity CSR jsou v dnešní době již nedílnou součástí firemní kultury, stále častěji jsou zahrnuty do celkové firemní strategie a jsou nástrojem, který zvyšuje konkurenceschopnost firmy. Teoretická část diplomové práce je věnována společenské odpovědnosti firem, definicím a klíčovým pojmům. Charakterizuje jednotlivé …moreAbstract:
Abstract The diploma thesis deals with corporate social responsibility. Nowadays, the CSR activities represent a constituent part of the company culture, being ever more and more included as a part of the overall corporate strategy. The CSR activities are a tool helping to increase the company’s competitive ability. The theoretical part of the diploma thesis deals with corporate social responsibility …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bnjcu/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Marie Hamplová
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D., PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Podnikatelský plán pro založení nadace
Petr Boháč -
Využitie reportingových nástrojov v Nadace O2
Nina Ságová -
Soukromá nadace - komparace české a lichtenštejnské právní úpravy
Jan Bajer -
Propagace nevládní neziskové organizace - Nadace Proměny
Aneta Mrhová