Možnosti využití Metody dobrého startu v základní škole speciální – Bc. Danuta Bednarska
Bc. Danuta Bednarska
Master's thesis
Možnosti využití Metody dobrého startu v základní škole speciální
Possibility to use a good start method in Special Primary School
Abstract:
Diplomové práce se zabývá úpravami a modifikacemi Metody dobrého startu v základní škole speciální. Teoretická část je zaměřena na vymezení okruhu osob s mentálním postižením, Downovým syndromem, mozkovou obrnou a souběžným postižením více vadami. Charakterizuje specifika vzdělávání žáků s těžkým zdravotním postižením. Popisuje některé alternativní metody a terapie, které souvisejí s Metodou dobrého …moreAbstract:
This paper is about improvements and modifications of the Good Start method in the elementary school for special-needs children. The theoretical part aims at specifying a circle of people with mental disability, Down syndrome, cerebral palsy or parallel number of disabilities. It characterizes the specifics of educating students with severe health disabilities. It describes some alternative methods …moreKeywords
Mentální postižení Downův syndrom souběžné postižení více vadami mozková obrna tělesné postižení etiologie klasifikace vzdělávání v základní škole speciální rámcový vzdělávací program Mental disability Down syndrome multiple handicaps cerebral palsy physical disability etiology classification education at special elementary school framework education programme
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/awqit/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová