Kateřina HORNOVÁ

Bakalářská práce

Mindfulness jako prevence syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků.

Mindfulness in reducing burnout syndrome of educational practitioners.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá syndromem vyhoření a soucitem se sebou jako jedním z aspektů všímavosti ve formálním vzdělávání. Cílem práce je zkoumání souvislosti mezi všímavostí a souci tem se sebou na jedné straně a syndromem vyhoření u pedagogických pracovníků na straně druhé. Oba fenomény jsou poměřovány s genderem, věkem a délkou pedagogické praxe. Okrajově se práce z a bývá také tréninkem všímavosti …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the burnout syndrome and compassion for oneself as one of the aspects of mindfulness in formal education. The aim of this work is to examine the rela tion between mindfulness and compassion on one hand and burnout syndrome of teachers on the other. Both phenomena are correlated to gender, age and the length of te a- ching practice. Marginally, the work also deals with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Pešout, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORNOVÁ, Kateřina. Mindfulness jako prevence syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta