Teorie a praxe využití standardizovaných komunikačních postupů vybrané firmy v praxi obchodního reprezentanta – Ing. Diana Boháčová
Ing. Diana Boháčová
Bachelor's thesis
Teorie a praxe využití standardizovaných komunikačních postupů vybrané firmy v praxi obchodního reprezentanta
Field Force Communication Procedures - both Theory an Experience - Improvement in a Work of a Sales Representative
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je obecně vliv osvojení si určitých konkrétních standardizovaných komunikačních postupů na prodejní výkon obchodních reprezentantů ve farmaceutické společnosti, nota bene v prodejní praxi prostřednictvím obchodních zástupců obecně. Jde v podstatě o případovou studii, která analyzuje konsekvence mezi vzděláváním, v tomto případě poskytovaným firmou a výsledkem prodejů jejích …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the performance of sales representatives of a pharmaceutical company. The main goal of this case study is to examine the relationship between the training provided by the company and the sales results of its representatives. The theoretical part of this paper deals with the history of sales techniques, both in general and in the pharmaceutical industry. Then it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nnc2o/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOHÁČOVÁ, Diana. \textit{Teorie a praxe využití standardizovaných komunikačních postupů vybrané firmy v praxi obchodního reprezentanta}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/vv62ug/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Janichová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová