Teorie a praxe využití standardizovaných komunikačních postupů vybrané firmy v praxi obchodního reprezentanta – Ing. Diana Boháčová
Ing. Diana Boháčová
Bakalářská práce
Teorie a praxe využití standardizovaných komunikačních postupů vybrané firmy v praxi obchodního reprezentanta
Field Force Communication Procedures - both Theory an Experience - Improvement in a Work of a Sales Representative
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je obecně vliv osvojení si určitých konkrétních standardizovaných komunikačních postupů na prodejní výkon obchodních reprezentantů ve farmaceutické společnosti, nota bene v prodejní praxi prostřednictvím obchodních zástupců obecně. Jde v podstatě o případovou studii, která analyzuje konsekvence mezi vzděláváním, v tomto případě poskytovaným firmou a výsledkem prodejů jejích …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the performance of sales representatives of a pharmaceutical company. The main goal of this case study is to examine the relationship between the training provided by the company and the sales results of its representatives. The theoretical part of this paper deals with the history of sales techniques, both in general and in the pharmaceutical industry. Then it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nnc2o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOHÁČOVÁ, Diana. \textit{Teorie a praxe využití standardizovaných komunikačních postupů vybrané firmy v praxi obchodního reprezentanta}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/vv62ug/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Janichová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová