CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi – Bc. Anna Kučerová
Bc. Anna Kučerová
Bakalářská práce
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anotace:
Tato bakalářská práce se týká tématu CRM (z anglického Customer Relationship Management) – řízení vztahu se zákazníky ve firmě Parfums.cz. První metodou, použitou v této práci byl rozhovor. Zástupci firmy byly kladeny otázky, a podle toho byla tvořena aplikační část. Také je zde věnována část mé bakalářské práce dotazníkovému šetření. Dotazník se skládá z 16 otázek, týkajících se znalosti firmy Parfums …víceAbstract:
This Bachelor Thesis concerns the topic of CRM. Customer relationship management in the company Parfums.cz. The first method used in this work were interviewed. Company representatives were asked questions, and had accordingly formed part of the application. There is also devoted part of my thesis a questionnaire survey. The questionnaire consists of 16 questions concerning the knowledge of the company …víceKlíčová slova
CRM koncepce CRM koncepce marketingových činností strategie CRM síla a hodnota vztahu se zákazníkem řízení vztahu se zákazníky udržení a získání zákazníka databáze. CRM CRM concept the concept of marketing activities CRM strategy strength and value of customer relationship customer relationship management retention and customer acquisition database
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/e4iww/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: PhDr. Helena Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský