Bc. Anna Kučerová

Bakalářská práce

CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi

Anotace:
Tato bakalářská práce se týká tématu CRM (z anglického Customer Relationship Management) – řízení vztahu se zákazníky ve firmě Parfums.cz. První metodou, použitou v této práci byl rozhovor. Zástupci firmy byly kladeny otázky, a podle toho byla tvořena aplikační část. Také je zde věnována část mé bakalářské práce dotazníkovému šetření. Dotazník se skládá z 16 otázek, týkajících se znalosti firmy Parfums …více
Abstract:
This Bachelor Thesis concerns the topic of CRM. Customer relationship management in the company Parfums.cz. The first method used in this work were interviewed. Company representatives were asked questions, and had accordingly formed part of the application. There is also devoted part of my thesis a questionnaire survey. The questionnaire consists of 16 questions concerning the knowledge of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
  • Oponent: PhDr. Helena Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích