Juliana Jiříková

Bakalářská práce

Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana

Strategic online communication options for Juliana wedding salon
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh optimální komunikace v online prostředí pro svatební salon Juliana. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové strategie, social media marketingu či obsahového marketingu. V analytické části je podrobně popsán podnik a jsou představeny jeho produkty a služby. Dále jsou detailně vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the proposal of optimal communication in online environment for the Juliana wedding salon. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing, marketing strategy, social media marketing and content marketing. The analytical part describes the company in detail and presents products and services. Describes further, analyzes of the internal and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Ľudovít Hajduk, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.