Juliana Jiříková

Bachelor's thesis

Možnosti strategické online komunikace pro svatební salon Juliana

Strategic online communication options for Juliana wedding salon
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh optimální komunikace v online prostředí pro svatební salon Juliana. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové strategie, social media marketingu či obsahového marketingu. V analytické části je podrobně popsán podnik a jsou představeny jeho produkty a služby. Dále jsou detailně vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího …more
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the proposal of optimal communication in online environment for the Juliana wedding salon. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing, marketing strategy, social media marketing and content marketing. The analytical part describes the company in detail and presents products and services. Describes further, analyzes of the internal and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Reader: prof. PhDr. Ľudovít Hajduk, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.