Bc. Martina Kročilová

Bachelor's thesis

Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace

Nontraditional Event as Marketing Communication Tool
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace. Teoretická část zahrnuje obecné poznatky z teorie v oblasti integrované marketingové komunikace, event marketingu a brand buildingu, provázané s reálnými příklady z praxe. Praktická část pak předkládá kritickou analýzu netradičních eventů realizovaných v České republice. Práce je pak dále obohacena o inspirativní …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is Nontraditional Event as Marketing Communication Tool. The theoretical part includes general knowledge of the field of integrated marketing communications, event marketing and brand building, linked to real life examples. The practical part of this thesis presents a critical analysis of nontraditional events organized in the Czech Republic. The thesis is further …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní