Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady – Ing. Adam Nesvadba
Ing. Adam Nesvadba
Diplomová práce
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Communication Mix proposal for the new product line
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh efektivního komunikačního mixu, který povede k naplnění stanovených hypotéz. Předkládaná práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro zavádění nové výrobkové řady akumulátorového nářadí pro profesionály na trhu B2B. Detailní analýza konkurenčního prostředí přináší specifický náhled do tohoto segmentu se zaměřením na přímé konkurenty, kteří pro prodej majoritně používají …víceAbstract:
Target of the thesis is to create proposal of effective communication mix, which will lead to the fulfillment of the hypotheses. Thesis describes proposal of the communication mix for the introduction of new product line of cordless tools for professional users in B2B market. Detailed analysis of the competitive environment shows specific view into this segment with focus on direct competitors, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pk4t1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček