Metody kritického myšlení jako aktivizující prvky ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy – Mgr. Pavla Grygarová
Mgr. Pavla Grygarová
Diplomová práce
Metody kritického myšlení jako aktivizující prvky ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Methods of the critical thinking as activating elements in education of Czech language at comparative degree of Primary School
Anotace:
Diplomová práce předkládá soubor ukázkových hodin českého jazyka pro 6.- 9. ročník základní školy. Koncepce jednotlivých hodin vycházejí z metod, technik a strategií mezinárodního programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (Reading and Writing for Critical Thinking), které činí učení smysluplným, kvalitním a efektivním.Abstract:
The dissetation is submitting the set of the demonstrative lessons of the Tzech language for the sixth to ninth classes of the secondary school. The conception of the lessons comes from the methods, technices and strategies of the international programme Reading and Writing for Critical Thinking, wich make the teaching meaningful, high-quality and effective.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jv0kz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRYGAROVÁ, Pavla. \textit{Metody kritického myšlení jako aktivizující prvky ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/vye9j0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová