Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky – Bc. Kateřina Jandová
Bc. Kateřina Jandová
Master's thesis
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
A proposal of activities for customer relationship development and management
Abstract:
Práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky. Jakým způsobem jsou podnikem navozovány a pěstovány dlouhodobé vztahy se zákazníky a jak funguje hodnototvorný proces. Práce je rozdělená na dvě části – v analytické části je popsán obsah pojmu řízení vztahů se zákazníky, a také podmínky pro jeho zkvalitní. Výsledková část obsahuje analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku …moreAbstract:
The work deals with customer relationship management. How does the long-term relationships with customers are created and how the value-creation process works. The thesis is divided into two parts – the analytical part describes the content of the concept of customer relationship management, as well as the conditions for customers relationship management improvement. The result section contains an …moreKeywords
Řízení vztahů se zákazníky CRM vztahový marketing hodnotový management hodnocení řízení vztahů se zákazníky Porterova analýza pěti sil SWOT analýza Customer Relationship Management Relationship Marketing Value Management Assessment of Customer Relationship Managemen Porter Five Forces Analysis SWOT Analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vxs9b/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Development of a Digital Model for Customer Credit Limit Decisions: Identification of Impact of Macroeconomic Indicators on Credit Risk Assessment
Pia Van Gessel -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová