Bc. Kateřina Jandová

Master's thesis

Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky

A proposal of activities for customer relationship development and management
Abstract:
Práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky. Jakým způsobem jsou podnikem navozovány a pěstovány dlouhodobé vztahy se zákazníky a jak funguje hodnototvorný proces. Práce je rozdělená na dvě části – v analytické části je popsán obsah pojmu řízení vztahů se zákazníky, a také podmínky pro jeho zkvalitní. Výsledková část obsahuje analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku …more
Abstract:
The work deals with customer relationship management. How does the long-term relationships with customers are created and how the value-creation process works. The thesis is divided into two parts – the analytical part describes the content of the concept of customer relationship management, as well as the conditions for customers relationship management improvement. The result section contains an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní