Individuální integrace dítěte s mentálním postižením do běžné mateřské školy – Mgr. Zdeňka Smejkalová
Mgr. Zdeňka Smejkalová
Bakalářská práce
Individuální integrace dítěte s mentálním postižením do běžné mateřské školy
Individual Integration of Child with Intellectual Disabilities to Kindergarten
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o individuální integraci dítěte s mentálním postižením do běžné mateřské školy. První kapitola je věnována pojmu mentální postižení. Zabývá se vymezením termínu mentální postižení, zkoumá etiologii, pohlíží na klasifikaci a charakteristiku tohoto postižení, na možné souběžné postižení s jinými vadami. Ve druhé části je předložen současný systém vzdělávání osob s mentálním …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the individual integration of the child with intellectual disability to kindergarten. Mental disability is presented in the first chapter. This part is connected with determination of the intellectual disability term, includes etiology, classification and characteristic of the handicap together with combined disorders. The aim of the second chapter is current education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oxepd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Integrace a inkluze dítěte s poruchou autistického spektra v ZŠ
Lucia Zahradníková -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole v rámci inkluze
Darina Stehlíková -
Role veřejných knihoven v podpoře inkluze se zaměřením na žáky základních škol
Lucie Scholzová -
Inkluze neslyšícího žáka s kochleárním implantátem
Štěpánka Krejčová