Sociální média a startupy ve střední Evropě – Bc. Miroslava Matejková
Bc. Miroslava Matejková
Master's thesis
Sociální média a startupy ve střední Evropě
Social media and startups in middle Europe
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje charakterizaci aktuální situace v oblasti využívání sociálních sítí začínajícími subjekty a projekty (startupy) ve střední Evropě a návrhu obecného postupu tvorby optimální strategie zásahu a pokrytí sociálních sítí pro startupy. Autorka charakterizuje aktuální situaci v oblasti využívání sociálních sítí středoevropskými startupy pomocí dotazníkového šetření a pomocí informací …viacAbstract:
The diploma thesis is devoted to a characterization of the current situation concerning use of social networks by start-ups in the Central Europe and to designing the optimal strategy for targeting and coverage of the social media by start-ups. The author characterizes the current situation in the field of social media usage by Central European start-ups by means of a questionnaire survey and by means …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková
Názov
Vložil
Vložené
Práva