Ondřej Navrátil

Bakalářská práce

Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie

Current marketing trends on social networks and their use in the field of gastronomy
Anotace:
Sociální sítě a gastronomie dnes spolu velmi úzce souvisí. Tato práce se pokouší nahléd-nout na aktuální marketingové trendy ve spojení se spotřebním chování uživatelů na sociálních sítích. Cílem této práce bylo zjistit co a proč uživatele vede ke sdílení svých gastronomických zážitků na sociálních sítích. Zkoumá i jaký zaujímají postoj k těmto současným trendům. V teoretické části se snaží pomocí …více
Abstract:
Social networks and gastronomy are very closely related today. This work attempts to look at current marketing trends in connection with consumer behavior of users on social networks. The aim of this work was to find out what the company leads and motivates to share its gastronomic experiences on social networks. It also examines people's attitudes to this current trend. In the theoretical part, author …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81430