Jazyk a styl internetových magazínů o módě – Bc. Jitka Majerová
Bc. Jitka Majerová
Bakalářská práce
Jazyk a styl internetových magazínů o módě
Language and style of internet magazines about fashion
Anotace:
Tato stylisticky orientovaná bakalářská práce se zaměřuje především na zkoumání blogu jako specifického žánru internetové komunikace. Konkrétně se práce zabývá jazykem a stylem módního blogu. Cílem práce je popsat tuto oblast prostřednictvím analýzy textů na vybraných blozích a následně texty vyhodnotit po stránce jazykové a stylistické.Abstract:
This bachelor thesis is stylistically oriented and focuses on a blog as a very specific genre of internet communication. The thesis is specifically aimed at the language and the style of a fashion blog.The purpose of the thesis is to describe this internet area through the analysis of articles published by selected blogs and also to evaluate the linguistic and stylistic level of fashion blogs in general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d39wk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Marek Lollok, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Blogy a stylistické aspekty výstavby textu
Jarmil Vepřek -
Blogy a stylistické aspekty výstavby textu
Jarmil Vepřek -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Alžběta Kleinová -
Módní blogy jako marketingový nástroj
Marie Polanská -
Módní blogy a jejich pojetí stylového člověka
Anna Rosůlková -
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Kristýna Nejmanová -
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Anna Fišerová