Vojtěch Bumbálek
Bachelor's thesis
Účinnost marketingové kampaně
Effectiveness of marketing campaign
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace Taneční školy STARLET s.r.o. Cílem práce je zhodnotit efektivitu podnikem využívaných komunikačních kanálů a navrhnout doporučení k lepší komunikaci s cílovou skupinou. Teoretická část práce popisuje základní pojmy marketingu, marketingové komunikace, její efektivity a přípravy. Praktická část obsahuje samotný marketingový výzkum v podobě …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of the Taneční škola STARLET s.r.o. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the communication channels used by the company and to propose recommendations for better communication with the target group. The theoretical work describes the basic concepts of marketing, marketing communication, its effectiveness and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hdhx7/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova