Vojtěch Bumbálek
Bachelor's thesis
Účinnost marketingové kampaně
Effectiveness of marketing campaign
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace Taneční školy STARLET s.r.o. Cílem práce je zhodnotit efektivitu podnikem využívaných komunikačních kanálů a navrhnout doporučení k lepší komunikaci s cílovou skupinou. Teoretická část práce popisuje základní pojmy marketingu, marketingové komunikace, její efektivity a přípravy. Praktická část obsahuje samotný marketingový výzkum v podobě …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of the Taneční škola STARLET s.r.o. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the communication channels used by the company and to propose recommendations for better communication with the target group. The theoretical work describes the basic concepts of marketing, marketing communication, its effectiveness and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hdhx7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček