Hien Phuong NGUYEN

Bachelor's thesis

Výuka angličtiny v mladším školním věku pomocí písní

Teaching English with nursery rhymes in middle childhood
Abstract:
Písně mají mnoho výhod pro lidský mozek. Při výuce anglického jazyka můžeme využít písně jako podklad k pedagogickému plánu. S přechodnou fází mezi dětstvím a adolescencí se zaměřím v mé bakalářské práci na dětské písně jako metodu výuky pro mladší školní věk v hodinách anglického jazyka.
Abstract:
Nursery rhymes have a lot of advantages for human brain. During English classes we can use nursery rhymes as a base for our education plan. Since middle childhood is a transitional phase between childhood and puberty I am focusing my bachelor thesis on nursery rhymes as a teaching method in English classes for pupils in middle childhood.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. et Mgr. Romana Feiferlíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NGUYEN, Hien Phuong. Výuka angličtiny v mladším školním věku pomocí písní. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/