Výuka angličtiny v mladším školním věku pomocí písní – Hien Phuong NGUYEN
Hien Phuong NGUYEN
Bachelor's thesis
Výuka angličtiny v mladším školním věku pomocí písní
Teaching English with nursery rhymes in middle childhood
Abstract:
Písně mají mnoho výhod pro lidský mozek. Při výuce anglického jazyka můžeme využít písně jako podklad k pedagogickému plánu. S přechodnou fází mezi dětstvím a adolescencí se zaměřím v mé bakalářské práci na dětské písně jako metodu výuky pro mladší školní věk v hodinách anglického jazyka.Abstract:
Nursery rhymes have a lot of advantages for human brain. During English classes we can use nursery rhymes as a base for our education plan. Since middle childhood is a transitional phase between childhood and puberty I am focusing my bachelor thesis on nursery rhymes as a teaching method in English classes for pupils in middle childhood.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Romana Feiferlíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NGUYEN, Hien Phuong. Výuka angličtiny v mladším školním věku pomocí písní. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Music in Education
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ -
Vliv Latiny na anglický jazyk - Latina jako jazyk medicíny
Michaela HODANOVÁ -
Vliv Latiny na Anglický jazyk - Latina jako jazyk medicíny
Michaela HODANOVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Využití tvůrčího psaní jako nástroje při výuce anglického jazyka
Michaela Pelcová -
Názory učitelů na výuku cizích jazyků se zaměřením na anglický jazyk u žáků 1. stupně základních škol
Anita Čechová