Hien Phuong NGUYEN

Bakalářská práce

Výuka angličtiny v mladším školním věku pomocí písní

Teaching English with nursery rhymes in middle childhood
Anotace:
Písně mají mnoho výhod pro lidský mozek. Při výuce anglického jazyka můžeme využít písně jako podklad k pedagogickému plánu. S přechodnou fází mezi dětstvím a adolescencí se zaměřím v mé bakalářské práci na dětské písně jako metodu výuky pro mladší školní věk v hodinách anglického jazyka.
Abstract:
Nursery rhymes have a lot of advantages for human brain. During English classes we can use nursery rhymes as a base for our education plan. Since middle childhood is a transitional phase between childhood and puberty I am focusing my bachelor thesis on nursery rhymes as a teaching method in English classes for pupils in middle childhood.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Romana Feiferlíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NGUYEN, Hien Phuong. Výuka angličtiny v mladším školním věku pomocí písní. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/