Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků – Barbora Vanišová
Barbora Vanišová
Bakalářská práce
Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků
Communications of Prima TV Channel MAX from Perception of Viewers
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje zkoumání vnímání televizního kanálu Prima MAX s částečným zaměřením na celkový koncept komunikace při jeho spuštění v roce 2015. První část práce se zabývá vymezením základních pojmů, které jsou využity v praktické části práce. Mezi hlavní pojmy patří především marketing a marketingový mix 4P a dále jednotlivé marketingové nástroje, budování značky a způsoby marketingového …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the examination of the perception of the viewers of the Prima MAX TV channel with a partial focus on the overall concept of communication when the channel is launched in 2015. The first part is devoted to defining the basic concepts used in the practical part of the thesis. The main concepts include marketing and marketing mix 4P, as well as individual marketing tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vanišová, Barbora. Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková