Jana KONEČNÁ

Bachelor's thesis

Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s. r. o.

Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s. r. o.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communications with regard to the expanding global financial crisis, declension of current marketing proceedings, rapid technological progress, new opportunities provided by the digital media and a manifest necessity of the integrated approach. It explores both the traditional promotional methods as well as the latest trends with the focus on their practical …more
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci s ohledem na světovou finanční krizi, úpadek současných marketingových postupů, rychlý technologický pokrok, nové možnosti využití digitálních médií a zjevnou potřebu integrovaného přístupu. Práce zkoumá jak tradiční metody propagace, tak i nové trendy se zaměřením na jejich praktické využití v reálné společnosti. Specifické prostředky marketingové …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier: 13948

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KONEČNÁ, Jana. Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe