Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s. r. o. – Jana KONEČNÁ
Jana KONEČNÁ
Bachelor's thesis
Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s. r. o.
Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s. r. o.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communications with regard to the expanding global financial crisis, declension of current marketing proceedings, rapid technological progress, new opportunities provided by the digital media and a manifest necessity of the integrated approach. It explores both the traditional promotional methods as well as the latest trends with the focus on their practical …moreAbstract:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci s ohledem na světovou finanční krizi, úpadek současných marketingových postupů, rychlý technologický pokrok, nové možnosti využití digitálních médií a zjevnou potřebu integrovaného přístupu. Práce zkoumá jak tradiční metody propagace, tak i nové trendy se zaměřením na jejich praktické využití v reálné společnosti. Specifické prostředky marketingové …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
13948
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONEČNÁ, Jana. \textit{Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2010. Available from: https://theses.cz/id/w2uvrg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONEČNÁ, Jana. Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova