Volnočasové programování pro děti – Bc. Marcela MACUROVÁ
Bc. Marcela MACUROVÁ
Diplomová práce
Volnočasové programování pro děti
Free time programming for children
Anotace:
Práce se zabývá? realizací, srovnáním a hodnocením pěti výukových programů v zájmovém kroužku Programování s využitím informačních a komunikačních technologií a posouzení vlivu fenomenální počítačové hry Minecraft ve volnočasovém vzdělávání na rozvoj komunikačních schopností, chování a spolupráci žáků formou projektových dnů. V teoretické části je popsáno fungování středisek volného času, jak vnímáme …víceAbstract:
This thesis deals with the implementation, comparison and evaluation of five educational programmes using information and communication technologies in the course called Programming that forms part of extra-curricular educational activities, and the assessment of the influence that the phenomenal computer game Minecraft has on the development of communication competences, behaviour and team-work during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACUROVÁ, Marcela. Volnočasové programování pro děti. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová