Jan Bednařík

Diplomová práce

Návrh marketingové komunikace B2B firmy

Designing Marketing Communication of B2B Company
Anotace:
Autor diplomové práce se zabývá tvorbou marketingové komunikace B-to-B firmy. Za tímto účelem byl osloven majitelem dopravní firmy, kterou i přes velký potenciál postihla krize. Autor si na základě teoretických poznatků a analýzy konkurence stanovil následující cíl: za co nejnižší cenu a s využitím všech možných metod vytvořit marketingovou komunikaci, která pomůže firmě opět získat zakázky, a tím …více
Abstract:
Author of the thesis deals with the creation of marketing communication B-to-B company. He was approached to do that by the owner of the transport company that despite the great potential hit the crisis. Based on theoretical knowledge and analysis of the competition, the author set the following goal: for as low price as possible and using all the possible methods create a marketing communication that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Magda Dirgasová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava