Ing. Roman Kadlec

Bachelor's thesis

Vliv chování prodavačů na image firmy

The influence of vendors’ behavior on creating the company’s image
Abstract:
Bakalářské práce analyzuje faktory chování prodavače, které se podílejí na tvorbě image firmy. Teoretická část analyzuje Firemní identitu a image. Dále pak prodejní a komunikační dovednosti prodavače. V další části se práce věnuje typologii prodavače a zákazníka. Praktická část je zaměřena na současnou image, vyhodnocení spokojenosti současných zákazníků Kytary.cz a v závěru jsou navržena opatření …more
Abstract:
Bachelor's thesis analyzes behavioral factors vendors that participate in the formation of the company's image. The theoretical part analyzes corporate identity and image. Furthermore, sales and communication skills of a Salesman. The next part deals with the topology of the vendor and the customer. The practical part is focused on the current image, evaluation of current customer satisfaction Kytary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní