Ing. Roman Kadlec
Bachelor's thesis
Vliv chování prodavačů na image firmy
The influence of vendors’ behavior on creating the company’s image
Abstract:
Bakalářské práce analyzuje faktory chování prodavače, které se podílejí na tvorbě image firmy. Teoretická část analyzuje Firemní identitu a image. Dále pak prodejní a komunikační dovednosti prodavače. V další části se práce věnuje typologii prodavače a zákazníka. Praktická část je zaměřena na současnou image, vyhodnocení spokojenosti současných zákazníků Kytary.cz a v závěru jsou navržena opatření …moreAbstract:
Bachelor's thesis analyzes behavioral factors vendors that participate in the formation of the company's image. The theoretical part analyzes corporate identity and image. Furthermore, sales and communication skills of a Salesman. The next part deals with the topology of the vendor and the customer. The practical part is focused on the current image, evaluation of current customer satisfaction Kytary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/etu7w/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka