Inovace obchodní strategie ve firmě NOLAB spol. s r. o. – Bc. Petr Mach
Bc. Petr Mach
Bachelor's thesis
Inovace obchodní strategie ve firmě NOLAB spol. s r. o.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je vyhodnocení aktuální obchodní strategie podniku, návrh inovace strategie a její implementace do podniku pomocí ekonomických analýz jako je analýza konkurentů, analýza atraktivity odvětví, analýza SWOT, matice BCG, Porterův model pěti sil. V teoreticko – metodologické části jsou popsány jednotlivé analýzy, postupy a termíny. Aplikační část uvádí využití těchto analýz pro …moreAbstract:
The subject of the Bachelor work is an evaluation of actual business strategy, proposal of innaovation strategy a its implemetation on the company by economical analysis like analysis competitors, analysis attractivness of the branch, SWOT analysis, BCG matrix, Porter´s model of five forces. In the theoretical – methodological part described individual analysis, processes and terms. An application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/yvvy0/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACH, Petr. \textit{Inovace obchodní strategie ve firmě NOLAB spol. s r. o.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2011. Available from: https://theses.cz/id/w6o1e9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova