Ing. Hana Štamberková

Bakalářská práce

Analýza etických aspektů v marketingové komunikaci

Analysis of Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Práce se zaměřuje na etické aspekty marketingové komunikace. Je sondou do etických zásad vybraných komerčních a neziskových subjektů. Cílem práce je zmapovat obsah jejich etických zásad. Kauzy, které projednávala Arbitrážní komise Rady pro reklamu v letech 2002 2013, slouží jako praktická demonstrace pochybení na straně zadavatele reklamy. Na závěr jsou uvedena doporučení pro korektní marketingovou …více
Abstract:
This thesis is focused on ethical aspects of marketing communication. It works as an index of moral aspects of selected commercial and non-profit companies. Main focus of this work is to map and cover their contemporary attitude regarding ethics. Specific cases, which were discussed by Arbitration Committee of the Advertising Council in years 2002 2013, are used as practical examples of wrong behaviour …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace