Analýza etických aspektů v marketingové komunikaci – Ing. Hana Štamberková
Ing. Hana Štamberková
Bakalářská práce
Analýza etických aspektů v marketingové komunikaci
Analysis of Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Práce se zaměřuje na etické aspekty marketingové komunikace. Je sondou do etických zásad vybraných komerčních a neziskových subjektů. Cílem práce je zmapovat obsah jejich etických zásad. Kauzy, které projednávala Arbitrážní komise Rady pro reklamu v letech 2002 2013, slouží jako praktická demonstrace pochybení na straně zadavatele reklamy. Na závěr jsou uvedena doporučení pro korektní marketingovou …víceAbstract:
This thesis is focused on ethical aspects of marketing communication. It works as an index of moral aspects of selected commercial and non-profit companies. Main focus of this work is to map and cover their contemporary attitude regarding ethics. Specific cases, which were discussed by Arbitration Committee of the Advertising Council in years 2002 2013, are used as practical examples of wrong behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mmbro/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna